NAŠA VIZIJA
Biti kompanija svjetske klase:
- koja obezbjeđuje vrijednosti svim učesnicima
- odabrana od strane svjetski renomiranih kupaca
NAŠA MISIJA
Steći, zadržati i zadovoljiti kupce
Obezbjediti puno zadovoljstvo kupaca putem kvalitetnog upravljanja i kontinuiranog poboljšanja
Usvojiti kulturu inoviranja, transparentnosti i partnerstva u organizaciji
Razviti veoma motivirane, posvećene, sistemski orjentisane i zadovoljne zaposlenike
Obezbjediti sigurnu i zdravu radnu sredinu koja se može uporediti sa najboljim u svijetu
KLJUČNE VRIJEDNOSTI
Iskrenost
Integritet
Transparentnost
Timski rad
Orjentacija ka unapređenju
PRINCIPI UPRAVLJANJA KVALITETOM
Princip 1: Usmjerenost prema kupcu
- Organizacije zavise od svojih kupaca i zbog toga treba da razumiju trenutne i buduće potrebe kupaca, treba da zadovolje zahtjeve kupaca i teže da nadmaše njihova očekivanja.
Princip 2: Liderstvo
- Lideri uspostavljaju jedinstvo svrhe i usmjerenja organizacije. Oni treba da stvore i održe unutarnje okruženje u kojem uposlenici mogu postati potpuno uključeni u postizanje organizacijskih ciljeva.
Princip 3: Uključenost svih zaposlenih
- Uposlenici na svim nivoima su suštinski dio jedne organizacije i njihovo potpuno uključivanje omogućava iskorištenje njihovih sposobnosti za ostvarivanje dobrobiti organizacije.
Princip 4: Procesni pristup
- Željeni rezultat je efikasnije ostvaren ako se upravljanje odgovarajućim aktivnostima i resursima ostvaruje kao proces.
Princip 5: Sistemski pristup upravljanju
- Identifikovanje, razumijevanje i upravljanje međusobno povezanih procesa nekog sistema doprinosi efikasnosti organizacije i efikasnosti u dostizanju njenih ciljeva.
Princip 6: Stalna poboljšanja
- Stalno poboljšanje ukupnih rezultata organizacije predstavlja stalni cilj organizacije.
Princip 7: Odlučivanje na osnovu podataka
- Efektivne odluke zasnivaju se na analizi podataka i informacija.
Princip 8: Partnerski odnosi sa dobavljačima
- Organizacija i njeni dobavljači su međusobno zavisni i zajednički koristan odnos poboljšava mogućnost ostvarivanja dobiti za obje strane.