Kao kompaniji sa dugom historijom proizvodnje, zadatak nam je da korporativnu društvenu odgovornost ugradimo u našu kulturu i našu poslovnu strategiju. Društvena odgovornost u GIKIL-u time je naša obaveza s punim radnim vremenom. Ona inspirira naš način razmišljanja i utiče na naše aktivnosti.
Društveno odgovorno poslovanje (DOP) u GIKIL-u znači zadovoljavanje potreba svih naših sudionika dok poslujemo na socijalno, ekonomski i ekološki odgovoran način u korist budućih generacija. Naše prakse kreiraju fundamentalnu vrijednost za GIKIL i sve naše klijente, kupce, uposlenike, investitore, izvođače radova i zajednicu u kojoj poslujemo. Oni su od ključne važnosti za kreiranje naših prioriteta za DOP, kao i za razvoj proizvoda.
Vrijedno radimo na rješavanju jednih od najvećih izazova zajednice. Zalažemo se za pronalaženje održivih rješenja u korist društva, ljudi koji u njemu žive i ekonomije. Društvena odgovornost je u GIKIL-u više nego program ili skup dobrih namjera. Naša je obaveza da ulažemo napore u cilju poboljšanja društva, upravljanja, te okolišne i ekonomske održivosti. Pri implementirenju aktivnosti iz oblasti DOP-a, za GIKIL je važno da ne posmatra ove aktivnosti samo sa aspekta kvantiteta, nego i kvaliteta. Stoga se GIKIL fokusira na oblasti gdje mi možemo učiniti razliku, bilo kroz način na koji poslujemo u okviru biznisa, ili putem našeg šireg uticaja u društvu.
Biti dobar korporativni sugrađanin za GIKIL je prioritet.